Save lives: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nurkopedia
m (1 wersja) |
|||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Partnerami programu są Polska Rada Resuscytacji, [[Safe Water Association]], Stowarzyszenie Joannitów, Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej z Harcerskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, Związek Harcerstwa Polskiego z Harcerską Szkołą Ratownictwa, a także miesięcznik "Med-Info", portal MedicalNet.pl i magazyn dla służb ratujących życie "Na Ratunek". | Partnerami programu są Polska Rada Resuscytacji, [[Safe Water Association]], Stowarzyszenie Joannitów, Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej z Harcerskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, Związek Harcerstwa Polskiego z Harcerską Szkołą Ratownictwa, a także miesięcznik "Med-Info", portal MedicalNet.pl i magazyn dla służb ratujących życie "Na Ratunek". | ||
− | + | [[File:plakatSaveLives.png|300px|bezramki|prawo|Plakat promocyjny Save Lives]] | |
[[Kategoria: Procedury]] | [[Kategoria: Procedury]] |
Aktualna wersja na dzień 12:36, 27 gru 2014
Kampania społeczna firmy Philips inicjująca w największych krajach Europy program edukacyjny, którego celem jest propagowanie praktycznej wiedzy pomagającej ratować życie, dzięki przywracaniu prawidłowej akcji serca. Elementem programu jest internetowy portal edukacyjny SaveLives.eu[1], który w polskiej wersji językowej ruszył 28 września 2009 roku.
Partnerami programu są Polska Rada Resuscytacji, Safe Water Association, Stowarzyszenie Joannitów, Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej z Harcerskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, Związek Harcerstwa Polskiego z Harcerską Szkołą Ratownictwa, a także miesięcznik "Med-Info", portal MedicalNet.pl i magazyn dla służb ratujących życie "Na Ratunek".